Filozofie firmy
„Jen to nejlepší je pro naše zákazníky dost dobré.“
Žijeme v hektické době plné změn. Co platilo včera, dnes mnozí mění, zpochybňují a snaží se nahradit novým. Ne vždy je ale změna „k lepšímu“ užitečná všem. Často je výhodná jen pro ty, kteří ji vymysleli a ostatním podsouvají jako nejlepší řešení. V obchodních vztazích to platí dvojnásob. Jsme svědky mnoha „ vychytralostí“, matoucího slovíčkaření, mlžení, podvodů, podvůdků „v mezích zákona“, zavádějících reklam a nesmyslných spotřebitelských soutěží. Objevují se rádoby „ špičkové výrobky“ a „zaručené novinky“ za „vynikající“, extra nízké ceny. Realita ale bývá mnohem horší, než prezentovaná skutečnost v době nabídky a prodeje. Prodávající se často má stát „sluhou kupujícího“, kterému jsou překládány mnohdy až hanebné nákupní podmínky, neboť kupující má pocit, že si může diktovat při nákupu téměř cokoli - od ceny, přes splatnost v nedohlednu a je ochoten platit dodavateli až po splnění mnohdy nesplnitelných podmínek. Nákupčí velkých společností se netají tím, že jsou oceňováni nadřízenými ne dle toho, jak kvalitní a prověřené produkty za solidní cenu nakoupí od prověřených dodavatelů, ale za to, jak levně nakoupí cokoliv - kdekoliv a od kohokoliv. Vrcholem těchto absurdních poměrů jsou „hry o cenu“. Prodávající lákají kupující na slevy ve výši mnoha desítek procent. Přitom každý ví, že i prodávající musí cosi utržit, aby obchod měl pro něj smysl. Slevuje se dokonce často i etapově, v několika výběrových kolech. Mnohdy kupující prodávajícímu diktuje, kolik procent ještě musí slevit, aby „uspěl“. Důsledkem tohoto absurdního kolotoče je vše jiné, než důvěra mezi prodávajícími a kupujícími. Na zbytečně ztracený drahocenný čas a množství vynaložené práce nehledě.
Společnost ACHENBACH-CZ je od samého vzniku na straně těch, kteří ctí poctivou obchodní etiku s jasnými, často mnoho let stabilními cenami, podloženými férovým jednáním a vzájemnou důvěrou. Kupující je pro nás partner ne na jednu zakázku - ale na mnoho let. Proto stále ctíme heslo „Jen to nejlepší je pro naše zákazníky dost dobré“. Za každé situace nabízíme našim odběratelům a partnerům taková řešení, která jsou postavena na praxí prověřených, vysoce spolehlivých a vždy nejkvalitnějších řešeních a produktech. Je potěšující, že náš přístup je našimi seriózními obchodními partnery, kterých jsou stovky po celém světě, vysoce oceňován. Budujeme trvalé vazby, naši zákazníci - odběratelé jsou spokojeni a zůstávají u nás, což zavazuje pokračovat v naší obchodní strategii i nadále. Pro každou poptávku - projekt - nabídku určujeme individuálně nejlepší řešení s důrazem na solidní cenu našich dodávek. Nerozesíláme proto ceníky, nepořádáme bombastické slevové akce. Nabízíme a dodáváme jen výrobky a řešení, které máme ověřeny mnohaletou praxí. Proto neřešíme stížnosti, reklamace, závady, neuklidňujeme zákazníky, nespokojené s dodaným zbožím. Je to proto, že nespokojené zákazníky prostě nemáme. Pokud nemáme jistotu, že můžeme nabídnout spolehlivé řešení, raději od zakázky ustoupíme, než abychom šli za cenu zisku za každou cenu do rizika pro nás i pro odběratele. Naši odběratelé jsou - stejně jako my - seriózní, spolehliví a uznalí. Proto nemáme problémy s platební morálkou a neplatiči. Stejně jako my i naši odběratelé platí za dodávky včas, za což se jim dostává odměny v dodávkách těch nejspolehlivějších výrobků a řešení. Těšíme se na spolupráci se všemi, kteří naši společnost již znají. Všechny ostatní zveme ke spolupráci
Tyto webové stránky si nekladou za cíl zahrnout celou škálu výrobků a služeb, které nabízíme. Silnou stránkou společnosti ACHENBACH-CZ je zkušenost a poradenství, které vždy vychází z individuálních potřeb a požadavků zákazníků, kterým vždy a rádi nasloucháme.